بیانیه حجاب و عفاف

حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه): از آزادی های مخرب باید جلوگیری شود و از آنچه در نظر شرع حرام است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند.

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی): دشمن از راه اشاعه ی فرهنگ غلط و فساد و فحشاء سعی میکند که جوانهای ما را از دست ما بگیرد. مسئله ی حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست. عفت زن مایه ی احترام و شخصیت اوست. مسئله ی حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قید و شرط زن و مرد در جامعه است.

حجاب و عفاف نص قرآن مجید و یکی از واجبات دین مبین اسلام است که زنان مسلمان و پرورش یافته مکتب گرانقدر اسلام، به تأسی از حضرت زهرا(سلام الله علیها) از آن صیانت کرده‌اند و در این سنگر مقدس، از حریم شرافت و پاکدامنی خود به شایستگی پاسداری نموده اند و در انقلاب اسلامی به رهبری ابرمردی از سلاله صدیقه طاهره یعنی حضرت امام روح‌الله الموسوی الخمینی(رحمة الله علیه)، زنان عفیفه و باحجاب و زنان انقلابی و مومنه، پیشاپیش صفوف مردان، حماسه ای عظیم و جاودان آفریدند و تا امروز هم علیرغم تمامی هجمه های بی امان فرهنگی دشمنان قسم خورده، حجاب کامل اسلامی خود را با افتخار نگاه داشته اند.

اما امروز یکی از اهداف شوم و شیطانی و خباثت آمیز نظام سلطه و استکبار در این جنگ بی امان ترکیبی که بر علیه ملت ما به راه انداخته اند، بی شک همین شکستن حریم عفاف و حجاب بانوان ماست که به آن امید بسته اند.
امروز بر همه دلسوزان جامعه اسلامی از مسئولین و مردم فرض است که توطئه دشمن را ناکام بگذارند و از طریق صحیح و موثر، جلوی سرایت و رشد این ویروس خطرناک بی عفتی را در سطح جامعه اسلامی بگیرند.

شهیدان عزیز ما که غالباً در وصیت نامه های خود دغدغه این امر خطیر را داشتند و ملتمسانه رعایت حریم حجاب را از خواهران دینی درخواست می‌کردند بیان می داشتند که: “خواهرم حجاب تو از خون سرخ من کوبنده تر است“، فلذا امروز بار رسالت آنان بر دوش ماست و باید از خون شهیدان و راه و مرام آن عزیزان به خوبی پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمن پلید و عنود با رواج بی بندوباری و فساد و گناه، به اهداف شیطانی خود دست پیدا کند.

رزمندگان اسلام که همسنگران و همرزمان شهیدان عزیز هستند، امروز در این شرایط، در این جبهه، احساس تکلیف و مسئولیت نموده و با تمام وجود آمادگی خود را برای صیانت از ارزش‌های والای اسلامی به ویژه حجاب و عفاف اعلام می دارند و با عزم راسخی که در مسئولان نظام و علماء و بزرگان در این جهت وجود دارد، امید است تیر دشمن در این هجمه هم به سنگ خورده و کینه توزان و بدخواهان این نظام رسوا و سرافکنده و ناامید شوند.
به امید یاری آقا و مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنا له الفدا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *