به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطاب (ع) در مراسم بزرگداشت شهید شاخص بسیج مداحان کشور در قم و سایر استان‌ها با قدردانی از مادر «شهید حسین مالکی نژاد» با بیان اینکه نظام اسلامی هر روز بیش از پیش سرافرازتر ظاهر شده‌است گفت: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال درخشیدن است.

سردار محمدرضا موحد افزود: دشمنانی که سال قبل امیدوار بودند شکست جمهوری اسلامی را ببینند، حتی کشور‌های منطقه که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در صف بودند، اکنون متوجه اشتباه خود شده‌اند، و با شرمساری از نظام‌اسلامی دنبال برقراری رابطه مجدد هستند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با تلاش مردم و دولت انقلابی حل می‌شود، هدف انقلاب یک هدف مقدس است و باید آن را پیگیری کنیم.

موحد تصریح کرد: در عرصه قدرت نظامی به جایی رسیده‌ایم که هیچ دشمنی حتی آمریکا و اسرائیل غاصب جرات حمله به ایران را ندارند.

فرمانده سپاه قم بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی ذهن و قلب نوجوانان و جوانان را به تسخیر درآورده‌است، باید از فرصت ماه محرم و صفر کمال استفاده را داشته باشیم، مداحان نیز نقش مهمی دارند.

گفتنی است شهید حسین مالکی نژاد در شهریورماه ۱۳۴۹ در قم متولد شد، از کودکی مداحی و قرائت قرآن را فرا گرفت، در سال ۶۲ به جبهه‌ها شتافت، و در مردادماه ۱۳۶۶ در شلمچه به فیض عظیم شلمچه نائل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *